wtorek, 8 stycznia 2019

Dworzec

  Minęło sporo czasu odkąd pojawił się ostatni mój post na tym blogu ale na całe szczęście zbieramy co raz większą ekipę do grania w Flames of War w Kielcach. Środowisko powoli ale systematycznie odradza się, co bardzo mnie cieszy.
 
  Dzięki zaangażowaniu Grzegorza, który nas wszystkich mocno zagrzewa, pojawiają się też nowe rzeczy na moim warsztacie. Przeważnie są to teraz tereny, których nam mocno chwilowo brakuje, systematycznie jednak powiększamy i myślę, że w najbliższym czasie będzie tu sporo wpisów o ternach do gier.

 Na pierwszy ogień poszedł stary dworzec, kupiony jakiś czas temu na allegro jako złom z makiety kolejarskiej, o ile dobrze pamiętam to jest skala H0/TT, czyli najbardziej zbliżona do skali 15mm. Budynek wymagał dosyć dużo pracy, szczególnie z połączeniem poszczególnych ścian i dodatków. W trakcie sklejania, okazało się, że budynek jest nie kompletny, więc postanowiłem, że jedną ze ścian z częścią dachu wytnę i przerobię na ruinę. Postanowiłem też dorobić podstawkę imitującą płyty chodnikowe, czy beton, dookoła dworca Z ostatecznego efektu jestem zadowolony i wydaje mi się, że ten budynek będzie dość grywalny. Zdążył już nawet wziąć udział w grze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz