niedziela, 12 lutego 2017

Wioska cz. I

Dawno nic o malowaniu nie wrzucałem, czasu i chęci ostatnio nie było zbyt wiele. Ostatnie gry w domowym zaciszu, skłoniły mnie do sięgnięcia po zestaw makiet, który dostałem od żony na prezent urodzinowy. Ponieważ w domowych grach szczególnie brakowało mi budynków do gry, jako pierwsze po pędzel trafiły budynki produkcji Wargamera. Zarówno chłopska chata jak i stodoła, wchodzą w skład zestawu "obejście wiejskie 1", które można nabyć w sklepie Wargamera. Ogólnie jestem zadowolony z samego zestawu, chociaż nie ukrywam, że dokładność odlewu może być lepsza. Do pomalowanych budynków zrobiłem dużą podstawkę, która na potrzeby gier w Ogniem i Mieczem ma posłużyć jako strefa zabudowana. Do pomalowania zostaną mi jeszcze płoty i inne detale. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz